advertise

سوالات متداول و مهم سئو

معمولا افرادی که به دنبال سئو سایت خود هستند یا قصد دارند در این زمینه اطلاعاتی کسب کنند ، با سوالاتی مواجه می شوند که بسیار مهم و مشابه است و البته معمولا هم جواب دقیقی دریافت نمی کنند.واقعیت این است که در دنیای سئو و بهینه سازی سایت ، قطعیت به معنای واقعی وجود ندارد ، زیرا هر چقدر هم که دقیق و اصولی سایت خود را بهینه سازی کنید ، باز هم در نهایت ، رتبه بندی آن توسط الگورتیم یا الگوریتم های شرکت گوگل انجام می شود که هیچ کس اطلاع دقیقی از نحوه سازو کار آن ندارد. با این حال براساس اطلاعاتی که گوگل در مورد نحوه کارکرد الگورتیم های رتبه بندی خود می دهد و همچنین تجربیات و همگام بودن با دانش روز، به شرکت ها این امکان را می دهد تا بسیاری از این سازو کارها را درک کنند و بر اساس آن جایگاه یک وب سایت را در موتورهای جستجو و بخصوص برای گوگل بهبود دهند.به این فرایند به صورت کلی سئو گفته می شود.
در این بخش سعی شده برخی از سوالات متداول در زمینه سئو که ممکن ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند را مطرح نماییم.در بخش اول سوالات کلی در مورد سئو وب سایت مطرح می شود و در بخش دوم چند سوال متداول جزئی مطرح می گردد

چه کاری باید انجام دهم ؟

این گونه سوال های سئو همواره از ما پرسیده می شوند.پاسخ ما هم همواره این است که از روش های عجولانه و متقلبانه دوری کنید چرا که در نهایت متضرر خواهید شد.بجای این که سئو سایت خود را به دست یک شرکت که وعده های جذاب می دهد بسپارید ، این کار به عهده متخصصان این امر بگذارید.فاکتورهای بسیاری در سئو سایت تاثیر دارند ، از بهینه سازی کدنویسی و سرعت سایت تا تگ های مختلف ، محتوای صحیح و بک لینک و ... که بسیاری از آنها را در صفحه مقالات سئو در سایت آوینا پرداز پیدا خواهید کرد.اما یکی از مهمترین آنها محتوای صحیح و مفید است.
اگر می خواهید سئو سایت شما بخوبی انجام شود و لینک سایت شما در عبارات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان همواره در صفحه اول گوگل دیده شود لازم است که تمرکز خود را روی روش های علمی و همچنین تولید محتوای با کیفیت بگذارید.البته تولید محتوا را نیز می توانید به شرکت مورد اعتماد خود در زمینه سئو بسپارید که در بیشتر مواقع منجر به افزایش قیمت نهایی سئو برای شما خواهد شد اما مزایایی را هم در پی دارد.
سپردن فرایند بهینه سازی سایت به شرکتی که کار خود را بلد است و از آن مهمتر وعده های عجیب و غریب نمی دهد ممکن است در ابتدا کمی زمانبر و طولانی تر به نظر برسد اما درنهایت بدلیل پیاده سازی اصولی فاکتورهای سئو ، دیگر نگرانی بابت جریمه گوگل و کاهش رتبه وجود نخواهد داشت و اینگونه ماندگاری شما در صفحه اول تضمین خواهد شد.

چقدر طول می کشد تا به صفحه اول گوگل برسم؟

این سوال نیز که پیش تر در مقاله مدت زمان لازم برای سئو بطور مفصل در مورد آن صحبت کردیم یکی از بیشترین سوالاتی است که پیرامون مباحث سئو و بهینه سازی سایت پرسیده می شود.واقعیت این است که پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد اما طبق تحقیقات متعدد که در مقاله بالا به آنها اشاره شده به صورت متوسط ۱۰ سایتی که در صفحه اول گوگل قرار دارند بطور میانگین بیش از ۲ سال عمر دارند و به صورت میانگین عمر آن صفحه هایی که در رتبه ۱ قرار گرفته اند نیز بیش از ۳ سال است.در واقع تنها ۵.۷ درصد سایت های صفحه اول گوگل عمری کمتر از یک سال دارند.
در این میان البته نوع کلمات کلیدی و میزان رقابت نیز بسیار اهمیت دارد.همانطور که در بررسی ها نشان داده شده ، تنها ۰.۳ درصد از آن ۵.۷ درصد یا صفحه هایی که در کمتر از یک سال به نتایج اول گوگل رسیده اند کلمات کلیدی با ارزش و پر جستجویی داشته اند.

قیمت سئو سایت من چقدر می شود ؟

در رابطه با این موضوع به صورت مفصل در مقاله هزینه سئو بحث شده و قیمت های حدودی نیز اعلام گردیده است.چیزی که لازم است بگوییم این است باید بدانید برای چه چیزی هزینه می کنید.گاهی این امکان برای شما وجود دارد که محتوای مورد نیاز وب سایت خود را خودتان تولید کنید ، در این شرایط بخشی از هزینه های سئو شما کاسته خواهد شد.بصورت کلی، بسته به میزان رقابت و تعداد و نوع کلمات کلیدی لازم است ماهیانه هزینه ای بین ۱ میلیون تا ۳ میلیون تومان کنار بگذارید. این هزینه معمولا از طرف یک شرکت سئو ، مانند آوینا پرداز ، صرف هزینه های نگهداری ، سئو On-Page ، مشاوره ، ویرایش محتوا ، آنالیز روزانه ، ارائه بازدید و لینک بیلدینگ می شود.

برای پیشرفت آماده اید؟

آماده ارائه خدمات مشاوره ای و پاسخگویی به پرسش های شما هستند
نورو وب با پشتوانه تیم جوان، متخصص و خلاق خود آماده کمک به شما و کسب و کار اینترنتی شما می باشد، ما با مسیر موفقیت و رسیدن به جایگاه برتر آشنا هستیم و تا بحال کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی کرده ایم
برای ورود به فضای نوین کسب و کار های اینترنتی بهترین راهکار ها را برای شما تدارک دیده ایم

چه کاری باید انجام دهم ؟

کاری که شما می توانید در این رابطه انجام دهید این است که با کارشناسان سئو سایت نورو وب مشورت کنید ، ممکن برخی از کارها توسط شما یا همکاران و کارمندانتان قابل انجام باشد ، از این طریق هزینه های سئو نیز کاهش می یابد. کار دیگر این است که دقیقا بدانید هزینه ای که پرداخت می کنید بابت چه خدماتی است. نباید هیچ مسیر رمزالودی بین شما و شرکت سئو که قرار است امور بهینه سازی سایت شما را انجام دهد وجود داشته باشد.

بخش دوم – سوالات جزئی تر سئو سایت :
در این بخش پس از بررسی سوالات کلی در مورد سئو به برخی سوالات جزیی تر می پردازیم که بیشتر دغدغه افرادی است که آشنایی حدودی با سئو و اصول بهینه سازی دارند اما سوالاتی در ذهن آنها وجود دارد که شاید کمی عجیب به نظر برسند. واقعیت این است که برخی از سوالات و مواردی که در مورد سئو مطرح می شود بسیار عجیب و حتی مسخره به نظر می رسند اما شما به دنبال فهمیدن جواب آنها هستید.ممکن است با خود فکر کنید که اگر چنین سوالی را از یک فرد آشنا یا حتی یک شرکت سئو بپرسید شاید بدلیل پیش پا افتاده بودن آن مورد تمسخر قرار گیرید.بهرحال سوالاتی در مورد سئو وب سایت هست که هرچه پیش پا افتاده هم باشند باز هم شما نیاز به دانستن جواب آنها دارید.در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از آنها پاسخ دهیم

آیا لازم است برای تمام ۱۰۰۰ محصولی در سایت دارم Description منحصر به فرد بنویسم ؟

یکی از سوالات متداول در میان افرادی که بتازگی با سئو آشنا شده اند همین سوال بوده است.آیا تمام صفحه ها باید یونیک و منحصر به فرد باشند ؟ جواب این سوال بله است. اگر می خواهید در گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرید لازم است که هر صفحه شما کاملا خاص و منحصر به فرد باشد ، تا به این طریق از ایجاد محتوای تکراری duplicate content پرهیز شود.بنابراین در این موارد لازم است تک تک صفحه های سایت خود را بهینه سازی کنید.

چه کاری باید انجام دهم ؟

اگر وب سایت شما دارای چنین صفحات زیادی است ، ساختار وب سایت و طبقه بندی محصولات بسیار با اهمیت می شود.برای مثال اگر ۱۰۰۰ صفحه محصولات دارید که باید محتوا و توضیحات آنها عوض شود، می توانید اولویت خود را روی صفحه دسته بندی محصولات بگذارید.به این ترتیب شانس شما برای دریافت رتبه بالاتر بیشتر خواهد شد.اگر در همین حین بخش فیلتر محصولات و همچنین عملکردجستجوی وب سایت خود را نیز تقویت و بهینه سازی کنید از بسیاری مشکلات اجتناب خواهد شد.

آیا می توانم در یک صفحه از چند تگ H۱ استفاده کنم ؟

بله ، اگر از HTML۵در طراحی سایت خود استفاده می کنید ، این امکان وجود دارد که برای هر بخش (Block) ساختار مشخصی برای سرتیترها یا همان تگ های H از H۱ تا H۶ داشته باشید.این به معنی است که از نظر فنی امکان قرار دادن چند H۱ در یک صفحه وجود دارد.
اما سوال اصلی این است : آیا این کار از نظر سئو، درست است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال یک پرسش دیگر مطرح می کنیم: اگر برای هر قسمت از صفحه خود یک H۱ اختصاص دهید ، آن وقت کدامیک مهمترین یا H۱ اصلی باید در نظر گرفته شود ؟ در حقیقت به نظر ما تا حد امکان باید از این کار پرهیز شود ، زیرا H۱ یکی از فاکتورهای مهم در سئو و تعیین رتبه سایت است که توسط الگوریتم های گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.هر H۱ موجود در صفحه در صورت اضافه شدن H۱ بعدی ، مقداری از ارزش خود را از دست خواهد داد و این چیزی نیست خیلی تاثیر مثبتی بر سئو وب سایت شما داشته باشد

سوالات متداول

بله، تمامی خدمات نورو وب در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و پیاده سازی پرتال های سازمانی برای موتورهای جستجو که مهمترین آنها گوگل می باشد سئو و بهینه سازی شده است. این موضوع را می توانید از مشتریان ما سوال کنید.
خیر در نورو وب نصف هزینه طراحی سایت در زمان راه اندازی دریافت می شود و مابقی آن در زمان تحویل سایت اخذ می گردد. به این دلیل که هر دو طرف برای سفارش و انجام طراحی سایت بر سر قول و قرار خود بمانند.
طراحی وب سایت و سئو سایت (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) دو مفهموم مجزا از هم می باشند. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی می بایست در قدم اول برای خود توسط توسعه دهندگان وب، درخواست طراحی سایت دهید و زمانی که وب سایت داشتید می توانید برای اینکه بیشتر در موتورهای جستجو دیده شوید و مشتریان زیادی را جذب خود نمائید از تکنیک سئو توسط توسعه دهنگان وب کمک بگیرید . هر دوی اینها برای انجام یک طراحی سایت موفق به هم تنیده شده اند و برای رسیدن به موفقیت یک وب سایت، واقعاً باید همزیستی کاملی بین این دو انجام شود. در این میان تیم طراحی سایت و سئو وب سایت وب کو وب توانسته هر دو نیاز مشتریان خود را در قالب پکیج ها کاملا اختصاصی و آماده بصورت چند زبانه برآورده نماید، جهت سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، استفاده نمائید.
اگر می خواهید بازار هدفتان را گسترده کنید، و یا می خواهید از خیل عظیم مشتریان بالقوه ای که در فضای وب به دنبال محصولات یا خدمات شما می گردند کمال بهره را ببرید، بهترین راه برای این کار داشتن یک وب سایت خوب و قرار دادن اطلاعات درست و به شیوه ی درست در وب سایت تان می باشد.
قطعا بله، نورو وب در هر صورت در زمینه کلیه خدماتی که ارائه می کند، به شما مشاوره می دهد یا فایلهایی برای آموزش برای شما ارسال می کند. شما می توانید از طریق قسمت استعلام قیمت با انواع مشاوره هایی که در شرکت نورو وب ارائه می شود، آشنا شوید.
در گذشته برای بهتر دیده شدن توسط افراد، مردم از سر درهای بزرگتر، زیباتر، استفاده از جارچی ها و بسیاری ابزار تبلیغاتی دیگر استفاده می کردند، با آمدن اینترنت کلیه این روشها نیز به روشهای مشابهی در فضای مجازی تبدیل شدند، اما با ازدیاد وب سایتها و استفاده زیاد مردم از موتورهای جستجو و نقش مهم نتایج موتورهای جستجویی از جمله گوگل در زندگی مردم و اهمیت زیاد پیدا شدن در صفحات اول موتورهای جستجو، سئو و مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو یا بهینه سازی وب سایتها اهمیت زیادی پیدا کرد. خدمات سئو به کلیه خدماتی گفته می شود که موجب می شود سئو وب سایت شما بهبود یابد.
لورم ایپسوم چیست