advertise

در این مقاله میخوایم به یکسری اشتباهات رایج در طراحی سایت بپردازیم .

با در نظر گرفتن این اشتباهات و یا بر طرف کردن انها ماندگاری مخاطب در سایت شما افزایش پیدا میکند.و این امر در سئو سایت شما و یا معرفی خود به موتور های جستجو گر کمک کند.

فونت :
استفاده از فونت های یکنواخت و نامناسب در سایت شما باعث از دست دادن کاربران زیادی میشود.زیرا باعث ناخوانایی سایت شما میشود.
وجود غلط املایی زیاد در متن :
این مسئله در کاربران تاثیر بسیار بدی دارد. پس طراحان وب سایت و یا وبمستران حدالامکان باید به این موضوع دقت داشته باشند و با کمک یکنفر این مورد را حل کنند.

استفاده از رنگ های ناهماهنگ :

طراحان وب سایت باید به نکته خیلی توجه کنند زیرا رنگ های نامناسب باعث ازار کاربر میشود و نباید از رنگ های زننده چشم استفاده کرد.
استفاده ازalt و Titleمناسب:
برای عکس ها حتما از تگ Alt استفاده نمایید . زیرا اگر عکس شما به هر دلیلی لود نشود، متن داخل تگ برای کاربران نمایش داده شده و منظور را به کاربر می رساند . استفاده از عنوان های گوناگون نیز نشان دهنده تنوع محتوای وب سایت است و هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو دارای ارزش می باشد. استفاده نکردن از آنها نوعی نقص در کدنویسی طراحی شما می باشد.

خطای ۴۰۴ :

کاربران با باز نشدن بعضی از لینک ها و مواجه شدن با خطای ۴۰۴ ازرده میشوند و مسیر خود را در سایت شما گم میکنند. سعی کنید تا وقتی صفحه ایی را کامل نکردیند لینک ندهید یا آن را اپلود نکنید.
اسکرول افقی صفحات:
این امر کاربرپسند نبوده و کاربران علاقه ای به پیمایش عرضی وب سایت شما ندارند.

سرعت لود وب سایت :

در صورت زیاد بودن حجم صفحات شما زیاد باشد صفحه لود شما افزایش میابد. این امر باعث کندی سایت شما میشود و این امر باعث میشود کاربران زیادی را از دست بدهید
تصاویر با حجم بالا :
استفاده از تصاویر با حجم بالا سبب می شود سرعت لود صفحات افزایش پیدا کند که این امر علاوه بر کاربرپسند نبودن، بر روی رتبه سایت در موتورهای جستجو نیز تاثیر بسیار منفی دارد.

برای پیشرفت آماده اید؟

آماده ارائه خدمات مشاوره ای و پاسخگویی به پرسش های شما هستند
نورو وب با پشتوانه تیم جوان، متخصص و خلاق خود آماده کمک به شما و کسب و کار اینترنتی شما می باشد، ما با مسیر موفقیت و رسیدن به جایگاه برتر آشنا هستیم و تا بحال کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی کرده ایم
برای ورود به فضای نوین کسب و کار های اینترنتی بهترین راهکار ها را برای شما تدارک دیده ایم

حجم زیاد متن های سایت :

اگر در سایت میخواهید از مطالب زیادی استفاده کنید سعی کنید از ترفند هایی مثل ادامه مطلب یا ... استفاده کنید که کاربر با خواندن متن زیاد خسته نشود.
پنجره های بازشونده اتوماتیک :
استفاده از پنجره های اتوماتیکی که در هنگام کلیک کاربر بر روی دکمه های وب سایت باز می شوند، منجر به از دست دادن کاربران وب سایت می شود. زیرا کابران ترجیح می دهند مقصد را خودشان تععین کنند.

جمع آوری آدرس پست الکترونیک بدون روند امنیتی :
بدین معنی است که کاربران ، می بایست برای وارد نمودن آدرس ایمیل خود ، کاملا مطمئن و متقاعد شوند.
استفاده از فایل فلش :
استفاده از فلش در وب سایت سبب می شود که برایشان به طور کامل لود نشود. همچنین استفاده از فلش در وب سایت سرعت لود صفحات وب سایت را افزایش می دهد. زیرا حجم وب سایت را سنگین می کند. و نیز سایت های فلش نتیجه خوبی را برای رتبه وب سایت در موتورهای جستجو به ارمغان نمی آورد.
واکنشگرا نبودن وب سایت :
در صورتیکه وب سایت واکنشگرا نباشد، کاربران ملزم می شوند تا اندازه صفحه را تغییر دهند تا وب سایت را به صورت کامل ببینند. زیرا کاربران برای دستیابی به صفحات اینترنت از نمایشگرهای مختلف در ابعادهای مختلف استفاده می کنند. این امر سبب خروج کاربران از سایت می شود.

اگر شما یک طراح هستین و یا با طراحی های گرافیکی سروکار دارید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

سوالات متداول

بله، تمامی خدمات نورو وب در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و پیاده سازی پرتال های سازمانی برای موتورهای جستجو که مهمترین آنها گوگل می باشد سئو و بهینه سازی شده است. این موضوع را می توانید از مشتریان ما سوال کنید.
خیر در نورو وب نصف هزینه طراحی سایت در زمان راه اندازی دریافت می شود و مابقی آن در زمان تحویل سایت اخذ می گردد. به این دلیل که هر دو طرف برای سفارش و انجام طراحی سایت بر سر قول و قرار خود بمانند.
طراحی وب سایت و سئو سایت (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) دو مفهموم مجزا از هم می باشند. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی می بایست در قدم اول برای خود توسط توسعه دهندگان وب، درخواست طراحی سایت دهید و زمانی که وب سایت داشتید می توانید برای اینکه بیشتر در موتورهای جستجو دیده شوید و مشتریان زیادی را جذب خود نمائید از تکنیک سئو توسط توسعه دهنگان وب کمک بگیرید . هر دوی اینها برای انجام یک طراحی سایت موفق به هم تنیده شده اند و برای رسیدن به موفقیت یک وب سایت، واقعاً باید همزیستی کاملی بین این دو انجام شود. در این میان تیم طراحی سایت و سئو وب سایت وب کو وب توانسته هر دو نیاز مشتریان خود را در قالب پکیج ها کاملا اختصاصی و آماده بصورت چند زبانه برآورده نماید، جهت سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، استفاده نمائید.
اگر می خواهید بازار هدفتان را گسترده کنید، و یا می خواهید از خیل عظیم مشتریان بالقوه ای که در فضای وب به دنبال محصولات یا خدمات شما می گردند کمال بهره را ببرید، بهترین راه برای این کار داشتن یک وب سایت خوب و قرار دادن اطلاعات درست و به شیوه ی درست در وب سایت تان می باشد.
قطعا بله، نورو وب در هر صورت در زمینه کلیه خدماتی که ارائه می کند، به شما مشاوره می دهد یا فایلهایی برای آموزش برای شما ارسال می کند. شما می توانید از طریق قسمت استعلام قیمت با انواع مشاوره هایی که در شرکت نورو وب ارائه می شود، آشنا شوید.
در گذشته برای بهتر دیده شدن توسط افراد، مردم از سر درهای بزرگتر، زیباتر، استفاده از جارچی ها و بسیاری ابزار تبلیغاتی دیگر استفاده می کردند، با آمدن اینترنت کلیه این روشها نیز به روشهای مشابهی در فضای مجازی تبدیل شدند، اما با ازدیاد وب سایتها و استفاده زیاد مردم از موتورهای جستجو و نقش مهم نتایج موتورهای جستجویی از جمله گوگل در زندگی مردم و اهمیت زیاد پیدا شدن در صفحات اول موتورهای جستجو، سئو و مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو یا بهینه سازی وب سایتها اهمیت زیادی پیدا کرد. خدمات سئو به کلیه خدماتی گفته می شود که موجب می شود سئو وب سایت شما بهبود یابد.
نظر خود را بیان کنید